úterý 19. února 2013

Slunečnicové máslo s dýňovými semínky a kokosem

  Tak si říkám,že bych se měla polepšit a dávat vám sem recepty,které za to opravdu stojí a ne věci,které jsou hotové do deseti minut.Jenže víte jak je to těžké :D?Dělala jsem výborné muffiny,mrkvové brownies od fitness girl a další dobroty,které by byli určitě mnohem lepší než máslo a zmrzlina.Ale víte jak je těžký je vyfotit dřív než to sníte ;)?No prostě,mé nové předsevzetí je začít více fotit,abych těch receptů měla o mnoho víc a to i přesto,že aktuálně můj foťák stagnuje a já jen počítám dny do narozenin,tedy spíš měsíce.Další důvod proč chci jaro,zima mi po vánocích začala neskutečně lézt krkem.A ted tedy k tomu veselejšímu.Jsem alergická na ořechy a tak jsem dlouho hledala nějakou náhradu na oříškové máslo.Tu jsem našla u beauty-gloss,která jednou udělala něco bez ořechů a já skákala deset metrů vysoko :D.Karob jsem však nahradila dvěmi lžícemi kakaa a přidala kokos.Byla to,ale taková první zkouška,takže pokuď chcete plnou sklenku,množství všech surovin zdvojnásobte ;).


  INGREDIENCE

  • 150 ml slunečnicových semínek 
  • 50 ml dýňových semínek
  • 2 lžíce javorového sirupu
  • 2 lžíce kakaa
  • 2 lžíce strouhaného kokosu 


Nejprve orestujeme semínka na suché pánvi dokuď nezačnou být mastné(začnou pouštět své oleje).Nasypeme do mixéru společně s ostatními surovinami a začneme mixovat.Záleží také dost na tom,kdo má jaký mixér,ale já vždycky půl minutky mixovala,dvě minuty koukala na televizi :D a trvalo mi to kolem 12 minut.Nejtěžší na tom,vlastně je až vyndání z mixéru ;D.Jíst ho můžete jen tak s toastem a banánem nebo třeba přidát do těst na muffiny,různé brownies,tyčinky a spoustu dalších.
Nevypadá,ale chutná skvěle

Žádné komentáře:

Okomentovat