pondělí 4. února 2013

Day 1

Tak mám za sebou první den a také první P90x workout.Protože jedu klasiku,začala jsem Chest-Back a Ab ripperem.No a řeknu vám,že ruce mě v životě tak nebolely.První cvičení je sice na záda a hrudník,ale právě ruce umíraly.Takovej nespočet kliků jsem nedělala nikdy a až koupím hrazdu,bude to teprve makačka.Druhé cvičení bylo Ab ripper a za 15 minut mě bolelo břicho jako nikdy předtím.Cviky jsou tam většinou se zvednutýma nohama a právě proto jsem měla obrovské problémy.Já radši ležící,jak jinak :D.No a můj jídelníček se mi dneska taky celkem vydařil(zatím jsem vlastně vůbec nezhřešila :D)
                                                     Snídaně:ovesná kaše s jahodama a borůvkama
                                                     Svačina:domácí musli tyčinky,borůvky,bageta
                                                     Oběd:trocha krup s hrachem a spoustou lilku
                                                     Svačina:půlka tvarohu s borůvkama,1 domácí musli tyčinka,mléko
                                                     Večeře:avokádo s mozzarellou a dvěma plátky krůtí šunky




Žádné komentáře:

Okomentovat