čtvrtek 24. ledna 2013

Nový začátek


Už několik měsíců se snažím začít tento blog,ale co se děje?NIC.Teď jsem se,ale doopravdy rozhodla,že ani ne tak se svojí postavou chci udělat něco se svým životním stylem.Nejsem tlustá,vážím 59kg a měřím metr osmdesát a příroda mi nadělila poměrně pěknou postavu,ale právě to,že se nejednou přejím a zvládnu se nehýbat celý týden mě začíná ubíjet.Nikdy jsem nebyla příliš aktivní člověk a vždy se vymlouvala na své astma,poslední rok jsem na tom fyzicky vlastně nejlíp za celý život,ale v tomhle období se prostě tloustne a to mě jako holku,která měla skoro břišáky aniž by pro to něco dělala to dostatečně naštve.A právě proto nechci skončit jako většina mých spolužaček a kamarádek a něco s tím udělat.Vždy jsem doma jedli poměrně zdravě,žádné knedlíky,a obalované smažené věci mi nic neříkali,ale protože je můj táta čestný Ital(s německým pasem a jediným italským příbuzným :D) tak těstoviny,pizzy a taky občas nějaké ty dortíky pro mě byly klasika.Pizzu už jsem vyřadila dávno,těstoviny vyměnila za celozrnnou variantu(u táty samozřejmě ne :D) a před dortíkama dala přednost celozrným koláčům,ale můj hlavní problém nevymizel,a to je přejídání.Poslední dobou jsem jedla do odpoledne opravud zdravě i pestře,jenže právě poté přišlo největší zlo.Jíme doma zdravě,ale mám malého bráchu,takže špajz je naplněný čokoládami od shora dolů.A nejsou to jen čokoládky,poslední dobou to jsou právě ty zdravé věci.Takové active toasty,celozrnné buchty i rýže jsou pro mě poslední dobou nepřáteli.Protože po čtvrté hodině to u mě začíná a vše co je v lednici brzo zmizí.Nejvíc mě opravdu štve,že ceý den jím lehce a zdravě a poté to pokazím a celý den je v háji. 
A teď k té části,která je pro mě snad ještě horší.Nemám sice zas tak blbou fyzičku a když se do cvičení dokopu celkem mě baví,ale pravidelnost v pohybu hledám po dva roky marně.Jediné co zatím dělám pravidelně(jednou týdně :D) je jóga,ale na rovinu z toho six-packy opravdu jen tak nezískám.Právě proto jsem si založila tento blog a po čtvrt roce napsala článek.Už dlouho sleduji snad všechny fitness blogy v ČR a vím,že všem holkám to opravdu moc pomohlo a já doufám,že stejnou motivaci jako ony budu mít i já,ne jen na jeden den,ale po celý život.Tak snad mi to vydrží a brzy se s vámi podělím o další ''zdravé'' recepty,mé fitness pokroky a snad nějaké ''dobré'' články :D.Ráda bych vám také ukazála jak na tom vlastně jsem a v neděli se tak nějak blíž představila,ukázala fotky,přesné míy a tak.




Žádné komentáře:

Okomentovat